HET BIOGRAFIEVERHAAL VAN CHARLOTTE Laten we elkaar leren kennen!
ONS overtuiging
Charlotte Bio wordt in 2019 gelanceerd in de wereld van gezondheid en hygiëne.
Een biologisch product voor alle vrouwen, een meer zintuiglijk biologisch product, een toegankelijker biologisch product, een chiquer en mooier biologisch product! Charlotte Bio is het resultaat van veel verschillende ervaringen, maar ook van gesprekken, inzichten en intuïtie.
Tegenwoordig streven Stéphane, de oprichter en voorzitter, een trendspotter met een passie voor design, hedendaagse kunst en architectuur, en Marjorie, zijn partner die al meer dan 15 jaar cosmetica-expert is, een natuurliefhebber is en kleine geneugten verzamelt, er elke dag naar toe om de grenzen te verleggen en een assortiment producten zonder compromissen aan te bieden.
Wij creëren verantwoorde, gecertificeerd biologische, 100% natuurlijke en veganistische huidverzorgings- en make-upproducten op basis van onze wensen, onze inspiraties en de behoeften van de consument, altijd met dezelfde ambitie om het beste tegen de beste prijs te bieden.
WIE ZIJN WIJ?
Stéphane Bittoun
Na 15 jaar als directeur van audiovisuele en entertainmentbedrijven (Endemol, BFM, RMC, MyMajorCompany) heeft Stéphane zich toegelegd op de digitale sector. Hij blijft gepassioneerd door trends, hedendaagse kunst en architectuur.
Marjorie Minel
Ze is een specialist op het gebied van cosmetica dankzij 15 jaar ervaring in het werken met de beste dermocosmetische producten die in de apotheek worden verkocht. Als expert in productontwikkeling kent ze alle kneepjes van het vak op het gebied van formuleringen in de branche om de beste onderaannemers te selecteren. Als liefhebber van de natuur en het buitenleven is verantwoorde schoonheid haar persoonlijke missie geworden.
Een kostbaar team
14 medewerkers gericht op:
> Productontwikkeling
> Zakelijke ontwikkeling
> Marketing & Communicatie
> Digitaal
Waarden van waarheid en transparantie
NABIJHEID
Een merk, een hecht, betrokken bedrijf dat advies op maat biedt aan haar community, haar klanten.
PRESTATIE
Optimale productkwaliteit en -prestaties (pigmentatie, duurzaamheid en sensoriek)
VROUWELIJKHEID
Een assertieve vrouwelijkheid die terugkomt in onze verpakkingen en onze communicatie.
TRANSPARANTIE
Zorg voor transparantie en waarheid op alle niveaus van de keten.
COMPLICITEIT & TOEGANKELIJKHEID
Producten die eenvoudig in elke schoonheidsroutine kunnen worden opgenomen.